29 dic 2013

Chaleco de punto de arroz

Les primeres feines amb fils i llanes que vaig aprendre a fer quan era petita va ser el punt amb agulles. Feia petites bufandes o simplement provava punts i desfeia. Ja de més gran vaig fer bufandes, però la veritat és que aquests darrers anys m'he dedicat més al ganxet. Amb les agulles la postura me resulta més incòmoda, i en canvi el ganxet el puc fer fins i tot tombada!! Però enguany, i gràcies a un grupet d'amigues que anam quedant per intercanviar idees i fer "labores" juntes he recuperat l'afició (ens feim dir "las teje i desteje", endivineu per què?...Gràcies nines per les estones tan agradables que passam i que la cosa vagi envant i cada vegada ens aporti més!!! ). 
He fet alguns colls que ja vos mostraré en properes entrades, i sobretot aquest jersei sense mànigues per a la meva filla. Això ja era un projecte major per a mi, perquè mai havia fet punt d'arròs ni res que s'assemblàs en quant a forma (sises, coll...). Estic molt contenta amb el resultat, però......me va quedar petit!!! Sort que li queda beníssim a la meva nebodeta de dos anys, i l'any que ve l'aprofitarà la meva petita. Ara només me falta fer-ne un altre i encertar amb la talla!!!


Los primeros trabajillos con hilos y lanas que aprendí cuando era pequeña fue el punto de agujas. Hacía pequeñas bufandas o simplemente probaba puntos y deshacía. Ya más mayor hice bufandas, pero la verdad es que éstos últimos años me he dedicado más al ganchillo. Con las agujas la postura me resulta más incómoda, y en cambio el ganchillo lo puedo hacer incluso tumbada!! Pero éste año, y gracias a un grupo de amigas que vamos quedando para intercambiar ideas y hacer "labores" juntas he recuperado la afición  (nos hacemos llamar las "teje y desteje", adivináis por qué?... Desde aquí les doy las gracias y espero que sigamos quedando y que cada vez nos aporte más!!!). 
He hecho algunos cuellos que ya os enseñaré en próximas entradas, y sobre todo éste jersey sin mangas para mi hija. Ésto ya era un proyecto mayor para mí, porque nunca había hecho punto de arroz ni nada que se le pareciera en cuanto a forma (sisas, cuello...). Estoy muy contenta con el resultado, peeeeero...me ha quedado pequeño!!!! Menos mal que le queda bien a mi sobrina de dos años, y el año que viene lo aprovechará mi pequeña. Ahora sólo me falta hacer otro y acertar con la talla!!!








Per cert, com que estam acabant l'any i això es presta a recapitular una mica, he de dir que estic molt contenta d'haver començat aquest bloc. Estic coneixent gent molt agradable, i me serveix per posar ordre en les meves idees i plantejar-me nous reptes.  
També vull donar les gràcies a la gent que me segueix i a les que comentau (me fan molt feliços els vostres comentaris), i sobretot a Rocío Limones del bloc castillosdecanela.blogspot.com.es i a Janina Lynnet de telaruniversalycrochet.blogspot.com.es, que m'han atorgat premis en els seus blogs i encara no havia tengut ocasió d'agrair-ho des d'aquí. 

Moltes gràcies també al meu fotògraf preferit: sense tu aquest raconet no existiria... Que tengau una bona entrada d'any!!!


Por cierto, como estamos acabando el año y ésto se presta a recapitular un poco, tengo que decir que estoy muy contenta de haber empezado el blog. Estoy conociendo gente muy agradable, y me sirve para poner orden en mis ideas y plantearme nuevos retos. 
También quiero dar las gracias a la gente que me sigue y a las que comentáis (me hacen muy felices vuestros comentarios), y sobre todo a Rocío Limones del blog castillosdecanela.blogspot.com.es y a Janina Lynnet de telaruniversalycrochet.blogspot.com.es, que me han otorgado premios en sus blogs y aun no había tenido ocasión de agradecerlo desde aquí.

Muchas gracias también a mi fotógrafo preferido: sin ti éste rinconcito no existiría...
Que tengáis una buena entrada de año!!!


6 comentarios :

  1. En primer lloc desitjar-vos igualment un bon any i despres dir-te q m'encanta com t'ha quedat aquest jersei, ja fris de veure'l posat a na Clara. Una besada i gracies per aquest blog, estic enganxada!!!

    Magdalena

    ResponderEliminar
  2. Molt bon any, Silvia!
    T'ha quedat genial! genial!

    ResponderEliminar
  3. Qué bonito! Me encanta! Enhorabuena!!

    ResponderEliminar
  4. Que no había visto el agradecimiento! De nada! Tienes un blog muy bonito y te lo mereces!! :)

    ResponderEliminar
  5. Te quedó muy bonito...no lo habia visto acabado!

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...